Fin dag med fina vänner



Gårdagen spenderades hemma hos Azra men massa fina människor från klassen! Azra hade köpt kladdkaka med grädde och jordgubbar som vi sedan mumsade i oss på hennes altan, åh vad mysigt det var! Det blåste lite men det gjorde inget med så fint sällskap som man hade. I måndags var jag på stan med Molly och Anna och även då fikades det. Vi satte oss på en "mur"(?) vid vattnet och myste och pratade tills solen gick ner och det var dags att traska hem. Även det var otroligt mysigt! Jag har nog aldrig haft ett så här bra lov tror jag. Idag blir det till att bara ta det lugnt och njuta!

Ha en fin påsk!

kram ♥

Kommentarer
Postat av: Molly

I hate myself...

2011-04-20 @ 22:08:35
Postat av: Hanna

Sv: Molly, sluta med det där! JAG GILLAR DIG!! <3

2011-04-20 @ 23:09:23
URL: http://hgranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0