I'm sorry but I ain't gonna change my ways



Halloj!
Förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen, ska försöka bli bättre på detta. Har haft det lite stressigt ett tag nu så har inte hunnit blogga. Det har varit mycket i skolan och mycket på fritiden. Bl.a. ett skolprojekt som min vän Rebecka ska göra om mig.. fast det är ju roligt iaf!
I helgen var jag på landet vilket var jättetråkigt :( Var rastlös till tusen. Jag körde iof bil för första gången.. YEY! Det var sjukt läskigt att köra eftersom grusvägarna på landet är smala och har djupa diken på sidorna, men jag fixade det.. gick dock inte så snabbt och det blev en del "kärring stopp" Haha! Men man lär väl sig så småning om. Övning ger färdighet som man brukar säga. :)
Ser fram emot ännu en vecka med plugg och redovisningar, höhö eller inte!
Ska krypa ner i min varma säng nu så ni får ha det gött!

Kram! ♥












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0