11 år och poet

Hej på er!
Lite nervös inför skolstarten imorgon.. kommer nog inte bli så mycket sömn för min del inatt om jag känner mig själv rätt. Kommer ligga och stressa upp mig på småsaker som inte alls är nödvändigt att tänka på men ska försöka ta saker som det kommer från och med nu. (yeah right?) Annars är det bara bra! Har haft världens slappardag men lyckades för en gångs skull städa mitt rum! Bra gjort för att vara mig! Hittade även en gammal bok, ni vet en sådan där rosa fluffig sak, som jag skrivit dikter i vid elva års ålder. Riktigt roligt att läsa! Ska ge er ett litet smakprov!

"När han står framför mig känns det som vindarna vänt håll. Om det skär sig spelar ingen roll, för han är    alltid på min sida." - Hanna, Lördagen den 12/3-05

"Du är den sötaste jag sett. När jag ser dig blir allting rätt. Det bubblar varmt i min kropp, av kärlek och hopp. Du tror inte att jag ser, när du i hemlighet ler, när ingen annan ser. Du är inte BARA, för du är vackrare än någon annan kan vara." Hanna, Torsdagen den 12/10-06

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Molly

Hanna du är en konstnärsjäl! Kram

2011-08-21 @ 23:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0