Borta bra men hemma bäst



Nu är jag hemma! Det var helt underbart fint på Gotland och jag skulle gärna åka dit igen någon gång om jag fick chansen. Vi gjorde massor av mysiga utflykter under veckan och var bland annat på en dagstur till Fårö där vi badade på en strand med kritvit sand (inte meningen att det skulle rimma) och grillade bland raukarna. Vi var även i Visby där den årliga medeltidsveckan hade invigning. Jag hade såklart med mig kameran dit och tog en del fina bilder som jag snart lägger upp här på bloggen! Är jätteglad över att fått följa med på denna resa! Tack familjen Stålbrand!

kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecka - fotoblogg

Sv: Haha, tycker du? Blev lite klurigt med musiken! :o :)



Kram och tack för att du var med på resan! :D

2011-08-15 @ 14:42:09
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0