Jag vill hinna säga allting innan jag ska gå..

Helloj på er alla!
Har inte bloggat på ett tag eftersom det har varit ganska mycket i skolan nu första veckan. Igår stod jag t.ex. i skolcafeterian hela dagen och var lagom trött efter det. Hade även mitt livs första gitarrlektion vilket var superroligt! Är självlärd på både gitarr och piano så det ska bli kul och intressant att lära sig lite nya sätt att kompa på. Ser fram mot fredagen då jag har både sånglektion (med en ny lärare eftersom min förra är mammaledig) och kör!

Idag fikade jag med Molly på stan efter skolan. Vi går inte i samma klass längre så vi behövde catcha up lite! haha! Det blev en del shopping också för min del.. var lite sur över en kofta som jag väntat med att köpa i en vecka nu, såklart var den slutsåld i varenda H&M butik! Kom i stället hem med ett linne, en tröja och en ring. (Vet att du kommer läsa detta Molly.. Köpte när du hade gått hem!) Lite impulsköp om man säger så.

Nu har jag inte så mycket mer att skriva.. är ledig imorgon eftersom det är "Donneronsdag" Älskar min skola! Ska bland annat hinna med att kolla över mina bilder och se vilka som jag ska skicka in för framkallning. Ganska ballt!

Ha det gött!

Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0