When I tell my love goodbye

Jag vet att jag lovat er ett extremt bra inlägg men jag lägger det på hyllan ett tag då jag har väldigt mycket för mig just nu, både i lucian och i skolan. Annars är det ganska bra. Luciakröningen äger rum på lördag eftermiddag och jag har därför en del låtar och texter att öva in inför det, tänker göra det i morgon innan idol-finalen. Hade förövrigt konsert igår med ensemblen. Det gick faktiskt bra men jag känner att jag kunde gjort mer än vad jag gjorde (scenspråk mm) men det får bli till nästa konsert.

Mitt i all denna stress känner jag en längtan till julafton. Har dock lite panik då jag inte vet när jag ska hinna leta efter julklappar. Har absolut ingen aning om vad jag ska ge till de få som jag ger klappar till och vill komma på något roligt i år. Är det inte det bästa med julen när man ser någon skina upp då den ser paketets innehåll? Det tycker jag iaf. Julklappar till mig är inte så värst viktigt men jag uppskattar dem såklart!

Kom precis på att jag har glömt öppna de senaste luckorna i chokladkalendern, KATASTROF! Haha, då får jag lite mer att smaska på i morgon. Ska även kolla in julkalendern. Den verkar lite mysig i år!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0