Crash boom bang

Hej på er!
Sitter uppe hos mormor och har lagt beslag på hennes internet, hehe. Kände behov av att blogga då ni kanske märkt att jag inte gjort det på ett tag. Här på landet har det hänt en del roliga saker de senaste dagarna. Har bland annat varit på marknad den här veckan och i morgon ska vi ta en dagsutflykt till havet och hälsa på en av mammas kompisar. (och bättra på solbrännan lite) En mindre roligt sak som har hänt är att min dator krånglar ännu en gång och behöver antagligen lämnas in för reparation.. inte så bra timing eftersom jag har planerat att ha med den till Gotland på torsdag så jag kan redigera bilderna jag tar där. Men får antagligen släpa med mig min systers dator istället. På tal om min syster har jag tagit lite bilder på henne som jag blev väldigt nöjd med, kan dock inte visa dem nu eftersom jag inte har min kamera med mig här hos mormor men bilderna kommer senare. (Efter Gotland) Jag har inte så mycket mer att säga för tillfället men jag ville bara att ni skulle veta att jag inte lagt av med bloggandet helt!

kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0