Heeeey heeey baby!! UH AH I wanna knooooooooooow.... etc!

Hej bloggen!! Nu är jag med tyyyp världens bästa person, helt ärligt talat. Hon heter Molly. Nu vet ni det. Vi ska nu ringa och beställa en mysig, trevlig, fet och fettig pizza om 20 minuter exakt. Okej en minut hit och dit. 19:30 ska vi gå och hämta den och cirka 19:40 ska vi äta den. Sedan ska vi se på mellisfellis. Alltså melodifestivalen. Jag (Hanna) hejar på Nicke Borg eller något sånt. I love Nicke, han är så snygg!! Fett snygg. Molly bryr sig inte eftersom hon är så sjukt cool. Asså jag önskar jag var mer som Molly. Wow.....!! DAMN!! ahahahhahahah hoppas ni har en fin lördagskväll ni med, med eller utan fettig pizza, Nicke Borg och .... whatever.

Puss Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0