When time is running out

Känner pressen! Måste skriva en svenskauppsats tills på tordag och jag har knappt börjat.. kommer verkligen inte på någonting att skriva! :/ Det ska vara en romananalys på 3-4 sidor. Tänkte att jag kanske kunde skriva den på onsdag då vi är lediga men då hade vår so lärare tydligen bestämt att vi ska ha redovisning om demokrati på tordag, så då får ondagen användas till att skriva ihop något fyndigt inför det. Jaja är iaf klar med engelskan nu! :) Idag kändes det så himla onödigt att gå till skolan eftersom jag bara hade en lektion, rytmik där vi till största delen går runt i salen och klappar olika rytmer, fast idag dansade vi hela lektionen så det var hyffsat kul ändå. I morgon har jag sånglektion och då ska vi börja med ett nytt tema.. Bröllop, dop och begravning! Ska bli jätteskoj! Måste öva lite på min sångläxa sedan också.. annars blir det jobbigt! ;)

Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0