One line can change a story

Halloj!
Tänkte få till lite porträttfotograferingar sen när jag har tid.. tänkte börja fota min fina syster lite nu under helgen och så ska jag förmodligen träffa en kompis och fota lite med henne. Måste börja uppdatera lite mer, väldigt tråkig blogg man har! Tänkte som sagt ta upp det här med fotandet igen och kanske lägga in lite egen musik också.. Har verkligen jättemycket i skolan nu mot slutet så jag har liksom inte tid till annat än uppsatsskrivningar!

Väldigt tråkigt inlägg, jag vet men slänger in lite bilder från en fotografering i höstas/vintras!

Puss och kram ♥

( Hade nationella prov i engelska idag.. gick faktiskt hyfsat bra! )







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0