Ville bara säga hej

Hej alla fina där ute! Igår fotades det med Rebecka vilket var kallt men roligt! Senare på kvällen var jag, Frida, mamma och mormor på operan och såg på musikalen West side story, mysigt! Glömde säga att jag hade några kompisar hemma hos mig i lördags på lite mys, fyfan vad ni är bra rent ut sagt!! Ni ska bara veta hur fina vänner jag har! Åhåhå kärlek till er! (menar såklart er som inte var hos mig i lördags också)

Idag har jag tagit tag i lite plugg som jag skjutit på i veckor. Ska sluta med det, jag lovar.

Puss


Kommentarer
Postat av: Jouline♡

Hihi tack rara du^^ än är jag inte ok och samtidigt inte sjuk heller, det vill liksom inte slå ut på mig. Känns jätte konstigt i kroppen, är sjukt trött hela tiden.

kram!

2011-11-08 @ 16:23:47
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Molls

Om jag inte minns fel var jag hemma hos dig i lördags :)

2011-11-08 @ 16:34:36
Postat av: azra

2011-11-10 @ 18:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0