I will follow you into the dark



Hej alla goa och glada där ute!
Äntligen färdig med en svenskauppsats, vilken lättnad! Igår var det klassfoto.. brukar vanligtvis bli ganska bra på bild men jag förstår inte varför jag aldrig kan lyckas på detta foto. Man står där uppradad framför en halvt flummig kameragubbe som slänger ur sig något fånigt ord för att få alla att skratta (bikini var det roligaste han kunde komma på tydligen) .. eller åtminstone få ett stelt och onaturligt leende på läpparna samtidigt som man gör sitt bästa för att se sådär fin ut, vilket jag knappast har lyckats med hittills. På måndag ska jag som sagt fotograferas igen fast med lucian, lite viktigare än skolfotot då det ska publiceras i tidningen! Behöver därför inhandla ett vitt linne/topp i morgon.

Vid 11:00 i morgon ska jag klippa mig och fylla i mina slingor. Sedan ska jag åka till stan och fika med fina Rebecka! 

Ha en fin helg
Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0