On our way home

Bloggar från mobilen, Woho! Sitter i bilen på väg hem från landet efter en helg med fotande och 65-års firande! Lägger kanske upp lite bilder i morgon om jag hinner.

Hade helt missat att vi har schemafri dag på tisdag denna veckan i stället för på onsdag. Hade beställt klipptid på onsdag så att jag skulle hinna slinga om håret innan skolfotot som äger rum på torsdag men så blir det tydligen inte! får försöka hitta en annan tid som passar innan nästa vecka då jag ska fotas med lucian. Bilden ska vara med i kommunens tidning så det hade varit roligt att vara lite fin i håret! haha

Ha det bra!
Kram Hanna


Kommentarer
Postat av: Rebecka - fotoblogg

Sv: Haha, självklart, som det ska vara! :D Kramar!

2011-10-03 @ 22:51:57
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se/
Postat av: Jouline♡

Tack så mycket för din kommentar om min kofta :)

kram!

2011-10-03 @ 23:08:19
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0