A rainy fridag night


Bild från tisdagen på Alexandra och mig.

Hej på er, det var ett tag sedan!
Denna veckan har det varit fullt upp som vanligt. I tisdagskväll hölls en inskolningsfest som vi gick på, först var det middag och festligheter hemma hos Azra där jag även sov efter festen. Onsdagsmorgonen började med en pannkaksfrukost och körsång då vi hade uppvisning med skolkören. Dagen avslutades med luciaträning och spanskaplugg. I torsdags (igår) ägnade jag all min tid åt läxläsning. Eller ja, efter skolan hjälpte jag Olivia att leta födelsedagspresent till sin pojkväll som fyller år idag.

Idag blev det som vanligt en fredagsfika med fina tjejer!




Hej så länge! ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fina hattar!

2011-10-23 @ 10:48:13
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0