It's you and me to the end of time


Hejhej!
Förlåt att jag inte har skrivit någonting på ett tag, får lite dåligt samvete. Har haft fullt upp med läxor och liknande och har inte direkt känt för att blogga. Men nu är jag i alla fall helt frisk och på topp! Jag ska försöka sammanfatta det roliga som har hänt de senaste dagarna för er! I fredags gick jag och Molly och fikade efter skolan och det blev därmed lite shopping också. Fick även reda på att jag kommit med i årets luciatrupp inom kommunen, vilket ska bli jätteroligt! I lördags mötte jag upp fyra underbara tjejer för att först handla mat som vi sedan skulle tillaga och mysa med hemma hos mig. (bilden ovan) Det blev mycket skvaller och skratt och kvällen var fin på alla sätt och vis. Molly, som var en av de fyra tjejerna stannade hos mig över natten och det var supermysigt! 

Nu har jag nog lyckats sammanfatta helgen i sin helhet, och som ni förstår var den väldigt bra!
Hoppas att ni hade en fin helg!
Kram ♥

Dagens musiktips (kommer antagligen bli en engångsförteelse dock):                            Many of horror - Biffy Clyro

Kommentarer
Postat av: Rebecka - fotoblogg

Åh, wow grattis, kommer lätt rösta på dig i vinter!! <3 Vi får fasiken försöka pricka in den där fikan snart också! :) Många kramar <3

2011-09-27 @ 23:44:53
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0