You're the only song I want to hear


(man bara måste gilla webbkamrabilder!)
Regnet slår mot rutan och jag ligger i min säng insvept i en tjock och gosig filt, med musik i öronen, redo att redigera min ipodspellista! Låter ganska bra va (?) förutom att det är väldigt kallt i rummet. Annars har dagen varit bra men lång. Är förövrigt färdig med redigering och sortering av bilderna jag tog på min kompis i fredags men de får av vissa skäl inte publiceras på bloggen och det måste respekteras. I morgon blir det som vanligt en "läxdag". Jag vet att man inte ska skjuta upp dem men det händer alltid ändå. Måste tänka lite mer på vad som ska prioriteras!

Ha det underbart!
Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag hade bara en fråga: har din syster någon blogg?

2011-09-14 @ 16:24:42
Postat av: Hanna

Sv: Ja det har hon faktiskt! Den heter fridaJgranath.blogg.se kolla in den!

2011-09-15 @ 23:00:42
URL: http://hgranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0