See you later

Idag åker vi tillbaka till Bangkok för att på söndag åka hem till kalla Sverige. Vet inte om vi kommer att ha någon internetuppkoppling så säger detta nu. Jag har några bilder på lager från de senaste dagarna då vi bland annat har ridit elefant och åkt moped genom jungeln. Vi har även varit uppe på en utsiktsplats där vägarna var sjukligt farliga att bestiga eftersom de var jättebranta, någonting som jag aldrig vill göra om. Vad har vi gjort mer? Hmm.. Mamma testade på sådan där fotmassage då man stoppar i fötterna i en balja med malar (fiskar) som äter rent dem. Roligt att se men jag hade aldrig klarat av att sitta still då jag är jättekittlig under fötterna! Glömde att skriva att vi har varit på en väldans massa marknader också..

Hoppas att ni har det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0