The will of fighting will always be with me

Hemsk träningsvärk i armar och ben efter boxningen. Blåmärken på knä och armbåge plus ett halvt stukat lillfinger. Och lite sår på knogarna. Jaha box är kanske inte något för mig ändå men roligt var det! Oj vad klen hon måste vara, tänker ni säkert nu och ja, jag må vara svag men viljan finns där! Imorgon blir det dans om inte sjukdom eller träningsvärk sätter stopp för det, men det får vi inte hoppas. Ska nu lägga mig och läsa på och förbereda mig lite inför redovisningen/talet jag ska hålla under morgondagens svenskalektion. Ska bli fruktansvärt roligt. Skojar.

Kommentarer
Postat av: Rebecka - fotoblogg

Sv: Tack så mycket, Hanna! <3 Kram

2012-03-04 @ 13:16:03
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0