Årets bästa bilder

Här kommer årets, enligt mig, bästa bilder. Funderar på att göra detta till en tradition. Lika spännande och roligt för mig som för er. Eller förhoppningsvis för er också. Dessa bilder har under årets gång visats upp här och fått mycket beröm och jag är väldigt stolt över dem alla. Många har jag dessutom fått utskrivna och inramade.






1. En bild från medeltidsfestivalen i Visby, Gotland som vi besökte i somras. Bilden är från själva paraden och utstrålar både glädje och kärlek. Tog fler bilder men denna är i särklass den bästa enligt mig.

2. Den vackra damen på bilden är min kompis Rebecka. Vi hade en fotografering i våras om jag inte minns helt fel. Syftet var att vi skulle fota en headerbild till hennes blogg men så blev inte fallet. Kom på en idé om att göra en beautyshoot i gräset eftersom hennes då röda hår gav väldigt vackra kontraster mot det gröna. Resultatet blev denna fina bild som jag gillar något enormt mycket!

3. En frostig dag i början av året låg löven otroligt fint och vintrigt på marken. Tog fram kameran och vips var bilden tagen. Har inte så mycket mer att säga om bilden, men jag gillar den.

4. Även detta foto är taget på Gotland och föreställer Rebecka gåendes i sanden på en vacker strand. Det var nog den varmaste dagen under vistelsen och vi spenderade den i solen. Senare besökte vi de omtalade raukarna. Jag gillar den lugna känslan i bilden, motljuset och de varma skuggorna.   

Hoppas ni gillar bilderna! Och kommentera mer än gärna och tala om för mig vilken ni anser är den bästa!

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Molly heter jag

Närbilden på Rebecka är GRYMME!! (som du skulle säga). Du är superduktig hansipansi och jag ser fram emot fler bilder 2012 så klart ;). Haha vet inte varför men tänker på abedissan från Arn-filmerna på den första bilden!! Hahha hatade den karsktären för övrigt okej ska vara tyst nu, svamlar...

2012-01-02 @ 18:24:49
URL: http://mollyeeb.blogspot.com
Postat av: Rebecka - fotoblogg

Sv: Gossip Girl är sjukt bra men de andra två har jag ju inte sett.. :) Hahaha, det var goa tider det!



Tycker verkligen om dessa bilder, inte för att vara självgod haha! Men fina minnen! <3 Vi måste ta och träffas innan skolan börjar ju! Jag har en idé till en galen photoshoot men måste klura ut fler saker innan den kan göras ;) En ängel viskade också i mitt öra att du har en julklapp kvar som ska öppnas också. :D

2012-01-02 @ 23:22:06
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se/
Postat av: Rebecka - fotoblogg

Sv: Hehehe :D Problemet är vilken miljö... och det är riktigt klurigt eftersom jag vill att det ska vara rätt liksom. Det är en ganska "mörk" typ av idé och då vill jag ha en miljö som passar, man märkte ju hur mycket det gjorde med det där huset på Gotland! :)



Jaa, den har jag sett, älskar bilden!! :D



Kram <3

2012-01-02 @ 23:39:44
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

superfina bilder verkligen :)

2012-01-03 @ 19:57:24
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0