Temafotografering

Sitter i en mörk lägenhet och försöker knåpa ihop lite idéer gällande temafotograferingar. Strävar verkligen mot att göra någonting nytt i år och inte bara ta vanliga, hedeliga porträttbilder. Så om ni har några förslag får ni mer än gärna flika in med dem. Ni kanske till och med kan tänka er att vara med och bli fotade? Hör av er i sådana fall! (framförallt riktat till vänner i min närhet)

I veckan ska Jag och Rebecka försöka få till en fotografering men jag vågar inte lova någonting. Håll ögonen öppna!

Hoppas att ni har ett underbart lov! Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecka - fotoblogg

Sv: Njaa.. jag fick idén när jag köpte en tröja från HM, "Dragon Tattoo Collection". Har du sett Millenium-trilogin? Jag har inte sett de svenska men såg den engelska på bio ganska nyligen. Jag vet exakt hur jag vill ha outfiten, förutom skor... ;) Och sminket ska vara mörkt. Vill ha kolsvart ögonskugga. Mörka bilder, antingen svartvita eller något mittemellan färg och svartvit, som på Gotland. Frågan är ju miljön bara... Hur låter det, haha? :D

2012-01-03 @ 00:51:13
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se/
Postat av: Rebecka - fotoblogg

Sv: Haha, nice :D Har du sett den engelska? Tycker verkligen om hon som spelar Salander i den och det är då henne jag inspireras av.. :D Jaa, det skulle vi kunna ha, tänkte du att vi tar typ varsitt tema eller vad man ska säga...? Egentligen känner jag också att jag har gjort det svarta men sen när jag kom på detta... jag kunde inte låta bli. ;)

2012-01-03 @ 01:12:55
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se/
Postat av: azra

JAG VILL BLI FOTAD! HEHEHE

2012-01-05 @ 20:48:25
URL: http://azra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0