Om jag säger att jag älskar dig, vad säger du då?

 
Under morgondagen åker jag upp till min familj i Dalsland och ska vara där i cirka tre veckor framöver. Ska bli skönt att bara vara, leva i nuet och ta det lugnt ett tag. Ska få till några fotograferingar, tvinga mina småkusiner att stå framför kameran och dokumentera denna sommaren - har nämligen kommit fram till att jag har otroligt lite vardagsbilder i mina album. Ska ändra på detta omedelbart, lovar! Innan jag åker ska jag bruncha med mina fina vänner, ska blir trevligt!
Hasta luego kära läsare!
     

Kommentarer
Postat av: Fotograf Malin Sundin

RE: tack själv :)

2012-07-10 @ 12:01:31
URL: http://malinsundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0