Because the night belongs to lovers

Har haft ont i halsen i cirka fyra veckor nu så jag gick till läkaren i morse för att kolla vad det berodde på. Fick reda på att jag har gått runt med en irriterande infektion i halsen och fick därför medicin som jag ska äta tre gånger dagligen och dessutom fick jag sångförbud i en vecka. Inte så roligt för mig som pluggar musik och har sång som huvudinstrument. Har ju konsert i morgon också. Trotsar därför läkarens ord och besked och sjunger ändå. Känns lite tråkigt om jag inte gör det eftersom ensemblen har övat på låtarna i några månader nu.

Under morgondagen ska vi som sagt ha konsert men 70-talstema.
Det var lite svårt att få ihop en någorlunda tidsenlig klädsel men jag tror att det löste sig rätt bra då jag och tjejen jag sjunger med köpte var sin tröja som vi klippte sönder. Ärmarna på tröjan offrades och fransar tillkom längst ned. Lite ballt blev det tillslut. Eftersom vi inte har någon tid till att åka hem mellan skolan och konserten måste jag gå upp väldigt mycket tidigare än jag brukar för att fixa sminket och locka håret. Får se hur detta blir.

Kommentarer
Postat av: Rebecka - Fotoblogg

Stort krya på dig! Vet hur det känns med medicin 3 gånger dagligen nu för tiden, haha <3 Kram!

2012-03-14 @ 09:30:33
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0