Standing on a railway

Här var det tyst. Har varken haft ork eller lust till att skriva någonting även fast jag har en del bilder på lager. Har inte hunnit ta tag i redigeringen då jag haft fullt upp alla dagar denna vecka. Har förutom läxläsning tillbringat en kväll på teater med min klass, övat med luciatruppen och haft myskväll med några tjejkompisar. Var även ute och firade en klasskompis som fyllde myndig! Men nu är det lov och det tycker jag att vi alla är värda!
 
Bilderna ovan är från fotograferingen med Rebecka i söndags. Efter att vi fått ett tips om en oanvänd tågräls lite längre upp i vår kommun åkte vi dit för att kolla upp den. Som vanligt fastnade vi där i några timmar och vi kom hem med hur många bilder som helst. De flesta ligger på Rebeckas kamera då det var den vi använde oss mest av men jag har också några godbitar på min. Under fotograferingen var vi lite skraja då vi inte var helt säkra på om det skulle dyka upp ett tåg eller inte. Vi var därför på helspänn under hela tiden och turades om att hålla koll på järnvägen. Som tur var så kom det inget tåg men på vägen hem gjorde vi en och annan upptäckt som jag kommer visa er inom snar framtid. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0