Vackrare än någonsin förr - Höst

Här kan man inte säga att det har hänt mycket, fruktansvärt dåligt av mig. Har massor av bilder på lager från både Stockholm och landet som jag ska visa er så snart som möjligt. Orsaken till att jag inte uppdaterat här är av samma anledning som vanligt, alltså skolan. Har även börjat öva med årets luciatrupp inför kommande julkonserter. Ni som har följt mig ett tag kommer säkert ihåg att jag själv var med som luciakandidat i kommunens luciakör förra året och har därför fått möjligheten att köra i år då det dessutom är 60-års jubileum. Det är jättekul och mysigt men känns på tok för tidigt att gå runt och nynna på jullåtar. Det är ju trots allt bara höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0