Ängslig och panikslagen

Lyssnandes på musik låser jag upp dörren, öppnar den och kliver in. Hämtar postnyckeln och stänger inte dörren i hopp om att ingen skall komma in i lägenheten, men har fortfarande detta i baktanke. Vet med mig att jag är ensam hemma eftersom syster och pappa begett sig till onsdagens träningspass och mamma hälsar på en kompis och kommer inte hem förrän senare. När jag väl kommit in igen och stängt dörren om mig och tagit ur hörlurarna ur öronen knackar det hetsigt på andra sidan av badrumsdörren som jag befinner mig bredvid. Hjärtat stannar och jag blir smått panikslagen. Jag funderar på att rycka i handtaget men inser ganska snart att personen där inne låst om sig. Vem kan detta vara? Jag får tillslut fram ett svagt och bräckligt "Hallå?"... Det var min syster som var där inne. Hon hade tydligen inte åkt till träningen än. Förstår ni paniken jag hade? Sjukt.
 
Har annars haft en ganska hektisk dag med allt vad det innebär. Har därför varit ganska nere och lättstött. Men man kan ju inte alltid vara glad och positiv. Blev dock på lite bättre humör när jag träffade Molly över en välbehövlig fikastund. Nu är jag officiellt pank.
 

Kommentarer
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; den är hur mysig som helst :D

2012-09-19 @ 21:46:40
URL: http://dianaosterberg.blogg.se
Postat av: Sara

härlig blogg du har. haft en kram dag? KRAM

Svar: Tack så jättemycket! :) Jodå! Hur har din dag varit? Kram!
Hanna

2012-09-19 @ 22:31:30
URL: http://pedersenpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0