Saved by the bell

 
Igår kväll var jag ute och rände på stan med några kompisar och kvällen blev faktiskt väldigt trevlig. Nya bekantskaper är alltid roligt! Vaknade ganska tidigt i morse för att vara jag och har sedan dess inte åstadkommit mycket. Skulle tagit tag i både det ena och det andra såsom uppsatser men det har inte gått något vidare. Ska snart börja med lördagsmaten som jag ska göra till min familj för en gångs skull och det ska bli supermysigt. Tänkte göra någon form av västerbottenostpaj (långt ord?) och servera det tillsammans med någon smarrig avokadosallad! I mina öron låter det i alla fall väldigt bra!  
 
Vad är dina planer för kvällen?
Kram Hanna
 
 

Kommentarer
Postat av: SANDIS - tro på dig själv.

hejhej fin blogg! :D

Svar: Hej! Tack så jättemycket :) Du har själv en mycket fin blogg!
Hanna

2012-09-09 @ 09:29:25
URL: http://saaandis.blogg.se
Postat av: Marie

Hehe ja jag tycker att de är ganska goda faktiskt. En förutsättning är ju dock att man gillar fruktkött, för det är mycket sånt i. :)

Svar: Men är den inte väldigt slajmig eller vad man ska kalla det? :)
Hanna

2012-09-09 @ 14:56:32
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0