Om vi blundar

 
Våren är på väg!! Har en vana att bara skriva här när jag har sovmorgon, vilket jag även har idag. Sånglektionen blev inställd så man kan säga att jag har sovmorgon på sovmorgonen! Börjar inte förrän 12:50 och går på lov 14:50 så skönare dag kunde jag inte räknat med. Skrev ihop en liten "att-göra-lista" imorse över saker jag måste göra under lovet. Är en del grejer som jag måste ta tag i. Det brukar vara så under loven, man är ledig fast ändå inte. När man var liten var det tvärt om, jag vet att i alla fall jag och min syster brukade sitta bänkade framför tv:n till största delen av ledigheten eftersom vi inte hade så mycket annat att göra. Hur som helst ska det bli väldigt härligt med några lediga dagar!
Fotade med Rebecka i lördags, bilderna hittar ni på hennes blogg

Kommentarer
Postat av: Linnéa Lawide

Yay, den förlorade bloggaren återvänder!! :D

Svar: Jaja, nu ska vi inte vara för glada här! ;) Den återvänder sakta men säkert
Hanna

2013-03-28 @ 18:18:34
URL: http://lawide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0