Wait for tomorrow, you'll be alright

 
För ovanlighetens skull är jag sjuk igen. Känner mig precis som jag ser ut på bilden ovan, det vill säga inte alls glad över detta. Men jag kämpar på. Det är bara så trist att jag knappt hinner bli frisk innan jag blir sjuk igen. Dock tänker jag inte stanna hemma denna gången utan jag fortsätter som vanligt, med jobb och diverse andra saker som vardagen erbjuder. Ska försöka ta det så lugnt som möjligt så att jag förhoppningsvis blir lite bättre tills imorgon då jag ska ut och ränna mitt i natten. Jag och mina vänner ska nämligen på midnattsbio där "Hunger games" och "Catching fire" visas på duken. Ska dessvärre upp och jobba på onsdag vilket betyder att det inte kommer bli så mycket till sömn den natten, vilket min förkylda kropp inte kommer gilla. Lyckligtvis är det en kort arbetsdag vilket betyder att jag kan sova resten av dagen. Jaja, jag är i vilket fall väldigt förväntansfull inför biobesöket!! 
 
Hoppas att ni är pigga och krya.
Ta hand om er!
 
Ps. Jättekul att se att ni kikar in här, även då jag inte bloggat. Tänkte bara påminna om att ni inte får glömma följa min blogg på bloglovin! Kram   
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0