Vardagsmys

 
Hej på er! En dag med regn och rusk kompenserades med chokladbollar och kladdkaka som min syster och hennes kompis gjort precis innan jag kom hem efter jobbet. Inte så dumt! Idag har det varit extremt kallt även om jag tog på mig min myströja under jackan innan jag lämnade lägenheten imorse. Om ni inte redan har en sådan (bilden ovan) är den helt klart värd att införskaffa. Jag köpte min på Gekås, Ullared men är säker på att den finns på fler ställen. Köpte mig också en termosmugg för någon vecka sedan vilket även den har lättat upp kalla och tidiga morgnar en aning.
 
Nu ska jag fortsätta att inte göra någonting speciellt. Kanske kolla lite bloggar, lyssna på lite musik eller varför inte någonting annat skoj. Fastnade förresten på Missguided's hemsida och vill typ ha allt jag ser! Behöver dock införskaffa en ny bikini.. för snart bär det av.. till THAILAND!
 
Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Rebecka - Fotoblogg

ÅH, vad gott... vill haaaa haha!

Men hallå, har du redan börjat tänka på bikini, nu fick jag lite panik, behöver också ny!!

Svar: Det är inte långt kvar nu alltså!! Imorgon är det ju redan november! Inte det lättaste att hitta en bra och fin bikini så det är nog säkrast att börja leta nu :)
Hanna

2013-10-30 @ 22:22:27
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0