Passion och vaniljsensation

Hittade denna goda efterrätt i frysen en dag då jag letade efter glass och tog fel låda. Det är min syster, Frida, som står för tillverkningen.
 
Detta är så löjligt gott och enkelt att det näsan inte kan vara sant. Fryst vaniljvisp mixat med passionsfrukt och toppat med frysta hallon. Snarlikt glass men både lite friskare och lättare i smaken. Testa detta, lovar att ni inte blir besvikna!
 
Körlektionen gick bra förutom att jag inte var van vid bilen jag körde, vilken var ganska svår att förstå sig på. Det är nackdelen med att endast ha kört mammas bil som praktiskt taget nästan kör av sig självt. Har bokat fler lektioner under några veckors tid, så nu är vi igång! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0