Tillbaka och med en nyhet

 
 
 
Hej på er, det var ett tag sedan!
Vi kom hem för över en vecka sedan och sedan dess har det hänt en del. För det första har jag tagit KÖRKORT! Så glad och lycklig men framförallt lättad över detta faktum. Jag gjorde teoriprovet redan i måndags vilket var väldigt nära inpå vår hemkomst och jag var därför tvungen att plugga en hel del under helgen, men det gick bra. Tror att jag aldrig i mitt liv förut varit så nervös över ett prov. Jag satt och skakade under hela testet och då det blev dags att trycka på "rätta provet"-knappen mådde jag på riktigt väldigt illa. Men trots det klarade jag teorin och på självaste Alla hjärtans dag klarade jag även uppkörningen och fick mitt efterlängtade körkort. (!!)  Jag har även träffat mina vänner en del och i fredags hade jag, förutom körkortet, också en av mina bästa vänners 20-årsdag att fira. Nu börjar vi allt bli riktigt gamla.. lite skrämmande! Haha.
 
Ha det bra, så hörs vi snart!
Kram 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0