2013 - Studentens år

 
Ojojoj, vad detta året har bjudit på mycket. Många känslosamma stunder, ett avslut på en stor del av livet samt en början på ett helt nytt kapitel. Att försöka finna sig själv utanför den trygghetsbubbla man befunnit sig i under tretton års tid, för det är just det studierna var för mig - rutiner och trygghet, har inte alltid varit så lätt. Även om man behövt släppa taget om människor som betytt mycket har man samtidigt även fått vänner för livet. Hur klyschigt det än låter så är jag så tacksam över hur fina människor jag har i mitt liv.  
 
Och så tog jag STUDENTEN! 
 
Jag har under året inte varit så flitig med kameran så jag bestämde ganska snabbt att jag endast skulle visa er de största och kanske mest spännande delarna. Balen och studenten. Då allt fick ett slut och då resten av livet fick en början. Sista året på gymnasiet var antagligen den bästa tiden i mitt liv, hittills, och varför inte då dela med mig av några av kanske de lyckligaste minnena och bilderna jag har i mina album. 
 
Jag har efter studenten jobbat som både butiksbiträde och barnskötare/förskolepedagog och pluggat körkort så det bara skriker om det. Jag har även hunnit boka en utomlandsresa till Thailand med fina Rebecka och om inte mindre än tolv dagar åker vi! Året kan inte börja på ett bättre sätt!
2014 nu kör vi! 
 
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0