Chatuchak

Bild lånad av Rebecka 
 

Idag har vi gått runt på marknaden hela dagen och både jag och Rebecka fyndade en hel del för nästan inga pengar alls. Det är det bästa med Thailand, allt är så himla billigt! Vi var även på apoteket och köpte salva till myggbetten som i nuläget ser ut som någon form av läskig hudsjukdom, haha! Jag hoppas verkligen att de försvinner snart för de är inte särskilt roliga att ha och göra med. Jag har dessutom åkt på en förkylning som jag troligtvis fått av den obehagligt kalla AC-värmen (rättelse:kylan) i frukostmatsalen, och att vara småsjuk är inte heller så roligt som ni kanske förstår.
 
Imorgon sätter vi oss på en buss mot Koh Chang som kommer att ta cirka 5 timmar.Om vi kommer att ha wifi på det nya hotellet är än så länge ganska oklart, så om ni inte hör någonting från oss så vet ni varför.
 
Nu byter vi stadsliv mot sandstrand, sol och bad.
Ha det så bra så hörs vi när vi hörs! 
Kram 
 
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0