If it makes you happy, it can't be that bad!

Halloj!
Jag har inte skrivit något på överdrivet lång tid, förlåt för det! Idag var jag ledig samtidigt som en kompis så vi passade på att träffas och ta en mysig morgonfika! Hur trevligt som helst! Sitter nu och kollar på OC som har blivit en av mina absoluta favoritserier! Vet inte riktigt varför men jag gillart! Snart bär det av till stan för att gå på bio med en kompis. Vi ska se Black Swan vilket jag fruktar lite eftersom jag är sjukt lättskrämd! Men måste ändå se filmen!
Ser fram emot påsklov nu då man kan slappa och umgås med trevligt folk.. bara två skoldagar kvar, YEY!

Ha det gött!

Kram! ♥



Bjuder på bilden på mig! x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0