Smile and you'll make my life complete!

Hej på er!
Måste börja med att säga förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag! Har nämligen börjat jobba och är helt utmattad efter en hel arbetsdag. Jag sommarjobbar numera på ett dagis och har det toppenbra! Ungarna är hur gulliga som helst även om de kan vara lite jobbiga vid vissa tillfällen, men barn är ju barn och det hör liksom till! Mår inte så himla bra just nu när allt pollen har slagit ut och allergin har tagit fart.. har fruktansvärt ont i halsen och kan knappt andas genom näsan. Man får inte glömma de rinnande och kliande ögonen som tillkommer vid denna tiden på året. Trodde faktiskt att jag hade vuxit ifrån de allergiska besvären men där hade jag fel! Förra åren var det nästan som bortblåst och då sas det vara det värst "pollenåret" någonsin! Konstigt!
Till helgen är jag uppbokad på en massa skoj! Det blir bl.a. en efterlängtad fotografering med Rebecka om vädret håller i sig. En grillkväll är också lovad och jag hoppas verkligen att den blir av! Mina vänner har ju en tendens till att ställa in saker då man inte hittar någonstans att hålla till! Denna gången var vi iaf ute i hyfsat god tid!

Kram! ♥

( Här kommer en liten bild på en gosig liten prinsessa! Min underbara kattfnatt Leia! )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0