I januari bär det av!

Nu är det bokat och klart. I januari åker jag, tillsammans med Rebecka, till varmare breddgrader. I hela tre veckor och två dagar är vi borta och det kommer bli en upplevelse som heter duga. Har aldrig tidigare varit så länge utanför de svenska gränserna och heller aldrig tidigare så långt bort från min familj. Detta kommer till att bli min livs resa! Vart vi ska åka håller jag tills vidare hemligt, för skoj skull. Så i januari tar vi alltså vårat pick och pack och hälsar kylan hejdå. Bättre start på det nya året är för tillfället svårt att komma på. Oj vad jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Rebecka - Fotoblogg

Detta känns så galet alltså!! Åhh, längtar!! ♥ Det kommer bli en resa vi sent ska glömma... ;) Så spännande!

Svar: Ja, helt galet!! Och det är snart! Imorgon är det exakt 3 månader kvar! :)) ♥
Hanna

2013-10-12 @ 23:13:01
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0