Ledig

 
Idag bestämde jag mig för att stanna hemma. Mitt halsont har kommit tillbaka och det är inte alls roligt. Det känns som om det sitter en kniv i halsen varje gång jag sväljer vilket inte uppskattas det minsta. Har dessvärre ett ärende som måste uträttas idag, så behöver tråkigt nog ändå lämna hemmet och ta mig ut i regnet om en stund. Men fram tills dess ska jag äta en god frukost, tända ett gäng stearinljus och möjligtvis kolla på någon mysig film. Vardagslyx! 
 
Ska förresten på halloweenfest på lördag och har inte den blekaste aning om vad jag ska klä ut mig till. Så om ni sitter och trycker på någon kanonidé får ni mer än gärna dela med er.
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0