Godmorgon

Uppe med tuppen och redo för ännu en arbetsdag. Måndagar är trots allt inte så tokiga.. med en kopp varmt te i hand och frukost framför avsnitt av komisk tv-show börjar man dagen på ett rätt okej sätt. Dock fruktar jag stunden då jag behöver knyta på mig kängorna, öppna ytterdörren och kliva ut i den bitande kylan som under den senaste veckan kommit för att stanna ett tag framöver. Hösten har mig inget emot men att i den stunden få ligga kvar under täcket i en uppvärmd säng hade varit himmelskt. Men man står ut med röd näsa och köldskadade fingrar då man vet att någonting bättre väntar när man väl kommer fram. Så på med kängorna så kör vi! Tågstationen nästa. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0