Insta Lately

    
 
Hej,
Inspirationen svek mig inte denna gång, däremot gjorde virusskyddet det. Men nu, mina vänner, är vi igång igen! Eller ja, jag ska åtminstone försöka, och mer än så kan man ju faktiskt inte begära. Hur är det med er då? Med mig är det iallafall bra. Det har varit påsk vilket innebar godis till frukost, middag, lunch. Det har varit fint väder vilket resulterade i ett gäng fikatillfällen i solen med bland annat en god vän och en burk frozen yoghurt. En grillkväll med härliga tjejer har vi också lyckats klämma in däremellan. Några bilder från Alexandras födelsedagsfirande fick också ta plats här ovan i min lilla instagram-throwback, mest för att det påminner mig om min egen födelsedag som närmar sig med stormsteg, 19 maj, då smäller det! Då fyller jag vuxen och lämnar tonårslivet bakom mig. Men som tur är är jag fortfarande relativt ung och är tillåten att leva rövare ett tag till! 
 
Kram på er! 
 
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0