20140913

Syster Frida än en gång framför kameralinsen
 
Idag har jag bara varit hemma, druckit mängder med te och suttit i soffan till största delen av dagen. En riktig vilodag vill säga. Jag kan tala om för er att det behövdes efter gårdagen som blev fasligt lång. Jobbade nämligen ett tidigt pass och började därmed kl 7 vilket betyder att jag likt en zombie klev upp ur sängen strax efter 5 för att hinna i tid. Efter jobbet blev det stressigt då jag snabbt behövde ta mig hem för att hinna fixa mig och göra mig redo för kvällens bravader. Jag och mina fina arbetskamrater skulle nämligen ut och äta på restaurang och fira en kollega som nyligen fyllt år. Så fredagskvällen bjöd på ett par glas vin, god mat och spex tillsammans med ett underbart sällskap och med ett konstant leende på läpparna. Mycket trevlig vill jag lova!    
Imorgon har jag heller inte så mycket planerat mer än att eventuellt åka ut och handla och såklart gå och rösta(!!)
Kram på er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0