Throwback Thursday - Gotland 2011

Ny kategori! Ska hädanefter lägga upp "tbt-bilder" varje torsdag för att minnas tillbaka på de stunder som jag stundtals saknar. Som denna till exempel - Gotland 2011 och dess idylliska charm. Tillsammans med Rebecka och hennes familj befann jag mig under en veckas tid på sveriges kanske vackraste plats. Vi badade i en blå lagun, besökte medeltidsfestivalen i Visby och picknickade bland de gotländska raukarna. Vi spelade även ofantligt många omgångar "kubb", och jag vill minnas att vi gjorde det långt in på natten då mörkaret fallit för länge sedan. Det var en resa att minnas vill jag lova och jag hoppas på att få besöka detta paradis ännu en gång. Eller rättare sagt, jag kommer att besöka det igen. Vänta bara.
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka - Fotoblogg

Men åhh, vilken rolig idé! Jag kanske också ska ha en sådan kategori?? Då har man ju något att blogga om varje torsdag... :D Och Gotland var så himla mysig resa, det gör vi om någon gång! :)

Svar: Gör det! :) Det var så jag tänkte plus att man då också kan lägga upp favoritbilder man redan lagt upp ännu en gång! Blir helt klart en trip dit någon gång!! Kram, ses imorgon :)
Hanna

2013-10-24 @ 18:00:05
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0