Throwback - Sunday night market

 
Ännu en liten Thailandsåterblick. Denna gång från en sen kväll i den händelserika staden Chiang Mai. Vi vandrade nämligen gata upp och gata ner på den omtalade nattmarknaden "Sunday night market" och om någon sagt att den är stor kan jag härmed intyga och lova dig att denna marknad inte bara var stor, den var enorm. Har aldrig i mitt liv sett så många prylar förut, nödvändiga som onödiga, och vi hittade oss allt en del guldkorn. I mina hundratio påsar låg bland annat tre linnen, ett handgjort mobilskal som min syster jublade över och ett flertal andra små presenter till nära och kära. Kul tidsfördriv! 
 
Även fast solen äntligen börjar värma våra frusna vinterhjärtan längtar jag ändå tillbaka till dagar med tropisk värme, sol och bad. Är så sugen på att resa igen och hoppas på ett nytt äventyr till hösten. Får se var jag hamnar och med vem! 
 
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0