Follow that smile



Hej!
Ska börja med att säga att det var riktigt roligt på Liseberg i förrgår! Det var en fin dag med trevligt sällskap, perfekt helt enkelt! Ett bra slut på sommarlovet! Börjar skolan på måndag och insåg igår att det var exakt ett år sedan som jag började i ettan.. lite skrämmande vad tiden går fort. Detta året kommer definitivt bli det segaste av gymnasieåren eftersom ingenting är nytt (kanske möjligtvis ett fåtal nya kurser) som det var i ettan och man har inte en student att sträva mot som man har i trean. Så detta året kommer absolut bli det segaste. Jag hade behövt köpa mig lite nya skolsaker som till exempel pennor och en ny almanacka.. får väl fjäska med någon snäll kompis som kan följa med mig och skaffa dessa saker.

Inspelningen går fortfarande inte framåt.. hände något i programmet så det kan hända att jag måste börja om från början.. har inte mina gitarrer hemma heller som jag hade velat ha. Vi får se hur det går!

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecka - fotoblogg

Du får gärna fjäska med mig :D Har säkert tid någon dag <3

2011-08-21 @ 01:54:28
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se/
Postat av: Molly

gulle :)

2011-08-21 @ 16:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0