A christmas carol

Var är snön?
Förra året låg den så fint på marken under julens ledighet. Då klagade man på kyla och stora mängder av snö, nu klagar man på regniga dagar. Hellre snö än regn enligt mitt tycke. Idag var man uppe innan tuppen eftersom det är lucia. Första uppträdandet ägde rum runt kvart i sju, sju tiden vilket betydde att jag var tvungen att kliva upp klockan fem. Inga större problem faktiskt. Under dagen lussade vi på ålderdomshem och företag runt om i kommunen och jag tror att vi kom upp i ca. 15 st eller fler. Det gick jättebra och jag gillar verkligen vår lilla grupp. Vilka härliga människor! Även om Lucia är förbi så är det inte över än. Imorgon har vi en större konsert i Starrkärrkyrka och ytterligare en på torsdag i Surte. Så om ni har vägarna förbi så titta in en stund. Till helgen har vi lite uppträdanden också, bl.a. ett på lördag 07:30. Samma eftermiddag/kväll ska jag även sjunga på ett event i skolan. Det är mycket nu, men jag tar igen ledigheten på lovet som inte är långt borta nu.

Kram ♥ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0