Back to december all the time

Hej! Första december idag! Två av många luciaframträdanden är avklarade och jag kände att det inte alls gick som jag hoppats, dvs. att min röst levde sitt egna lilla liv. Men bättre lycka nästa gång eller vad säger man. På lördag gäller det igen då vi "lussar" på Ale torg och på söndag blir det julmarknad för hela slanten. Såhär roligt har jag det framöver. Lucia nästan varje dag.

På onsdag har jag ensemblekonsert i skolan vilket ska bli roligt eftersom vi inte haft det än. (denna termin) Ska spela två låtar med min egen ensemble och köra med två andra tjejer bakom en annan. Spelar ett litet pianosolo på en av låtarna också och jag hoppas verkligen att jag sätter det tills på onsdag för idag var vi inte vänner jag och pianot.

Hoppas ni mår bra och kul att ni orkar/har tålamod att fortsätta följa min glest, uppdaterade blogg. Inläggen jag gör är inte så värst intressanta heller men jag jobbar på det! Nu ska jag krypa ner i sängen och sova. Måste gå upp tidigare för att öva på sångläxan som jag slarvat med denna veckan.

Ps. Låter verkligen som världens slappaste tjej men så är inte läget. Har tvärtemot tagit på mig lite för mycket saker för tillfället och vissa blir därför halvdant gjorda.
kram

Kommentarer
Postat av: Mollsan

men jag gillar att följa din blogg i alla fall !! Always by your side :)

2011-12-02 @ 00:01:11
URL: http://mollyeeb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0