Do they know it´s christmas time at all

Min dator är tillbaka och snabbare än vad den någonsin varit. Jag är så lycklig just nu ska ni veta! Äntligen en stor och egen dator! I morgon kan jag därför sätta mig och redigera lite bilder som jag har på lager. Bland annat bilder på konsert och lucia som tagits nu i december. Har även tänkt att börja på en uppsats som ska vara färdig innan vecka tre då betygen sätts. Men det ser ljust ut! Idag har försökt att ändra lite på designen på bloggen men det är svårare än man kan tro, speciellt när man inte är så kunnig i just detta. Är därför inga stora och drastiska förändringar som ni kanske märker men bland annat bredden ska vara större.

Nu ska ni se att mobilbloggandet upphör och riktiga inlägg tar dess plats för nu ska det bannemig bloggas. Nu är det ju trots allt jullov!

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Jouline♡

Ja jag jobbar bara kvällar och nätter hos min brukare, men jag trivs jätte bra att jobba med just dom passen :) kram

2011-12-22 @ 14:14:35
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Rebecka - fotoblogg

Ser fram emot alla inlägg!! Bilderna från Lucia kommer, ska försöka redigera några idag! ;) God jul!! <3

2011-12-23 @ 12:55:40
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0