Åååh!

Jo det e ju så att vissa dagar är lite bättre än andra.. denna var av den lite sämre sorten :/ Det har egentligen inte hänt något särskilt utan jag har bara känt mig allmänt trött och hängig.. får hoppas att det blir bättre imorgon! Kan det inte bli varmare snart så att man kan vara ute och fota osv. ? åh...
I fredags hände det iaf lite roliga grejer. Träffade mina närmaste kompisar på stan och vi fastnade på ett mysigt café och satt där i några timmar, myyys! ♥

Kram!

(Har absolut inga bilder som jag har lust att lägga upp, så ni får nöja er med text i detta inlägget :/ )

Kommentarer
Postat av: Becka

sv: hahah, ohh ja, den är grymmast! (Y)

2011-02-28 @ 23:01:45
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0