I rather be with you

För första gången på väldigt länge sitter jag nu och spelar in några goa låtar! Det är ju värt att använda den dyra inspelningsutrustningen som jag köpte tänkte jag! ;) Det har blivit en del lyckade resultat nu men orkar inte mer. Ska nog gå ut och se vad familjen sysslar med och kanske sätta mig en stund och glo på något roligt på tv? jaja iaf, är väldigt glad idag.. hade sådant där mitterminssamtal i kursen samhällskunskap A och fick reda på att jag antagligen kommer att få MVG som slutbetyg om jag fortsätter som jag gör - glad tjej! Måste bara hålla det här nu för jag vill ha mitt MVG! ;)

Detta var ett hyfsat onödigt inlägg men jaja..

Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0