Leave the past in the past

Hej svej!

Det var någon som undrade hur jag var förut och hur jag är nu (förra inlägget) och det ska jag försöka svara på!
I högstadet visste jag inte riktigt vem jag var och provade lite olika stilar för att försöka ta reda på det. Jag färgade håret svart, sminkade mig något otroligt fult och lyssnade på "deppmusik". Det som är lite märkligt är att jag var lite av en fjortis på samma gång vilket man kan lägga märke till på facebook och bilddagboken. Det är nog det fånigaste jag har läst och sett och undrar verkligen hur jag tänkte!

Nu har jag hittat mig själv lite bättre och trivs med det. Det beror nog mycket på att jag nu går på ett gymnasium där jag själv har bestämt vad jag ska läsa. Men jag kan inte säga att jag inte kommer sitta på exakt samma ställe som idag om några år och skämmas över det jag just nu skriver! På något sätt tror jag ändå att högstadiet är till för att prova och upptäcka nya saker och det var just precis det jag gjorde.

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Moe joe

VAd poetisk du är mitt lilla sprängmedel :)

2011-06-09 @ 22:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0