Spring för livet

Tjenare!
Igår såg jag min syster springa runt som en yr höna klädd i idrottsbyxor och joggingskor. Jag frågade henne vad hon skulle göra och fick då reda på att hon skulle ut och springa! Fick lite av en hjärtattack när hon sa det eftersom hon vanligtvis inte springer. Så jag bestämde mig för att följa med, lite luft kan ju inte skada? Vi fick en idé att cykla upp till en sjö som inte ligger allt för långt borta och springa runt den.. men då kom  vi på att min cykel inte hade luft i hjulen, bara att börja pumpa! Det gick inte så bra så det slutade med att vi fick gå till och från sjön.. lite extra träning!
Nu ska jag snart bege mig till frisören och slinga och klippa håret! Bilder kanske kommer senare, beroende på om det blir bra eller inte.

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Runt surtesjön ?? :O

2011-06-16 @ 11:04:07
Postat av: Hanna

Sv: Nä inte surtesjön haha är lite för lat för det! Sprang runt Keillersdamm :) (vet inte riktigt varför jag kallade det för sjö?)

2011-06-16 @ 15:01:09
URL: http://hgranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0